جنبش زد فرا ماسنری

 




 

 


رد پای نظریات و عقاید الحادی مصر باستان در تمامی نماد های فراماسون دیده می شود. مانند نقوشی که روی اهرام وجود دارد ، مجسمه ی ابوالهول و نوشته های هیروگلیف که تماما در فراموش خانه های ماسونی دیده شده اند و در نشریات ماسونی نیز کاربرد دارند .

همچنین دعایی را که ماسون ها در فراموش خانه های خود می خوانند پر از عبارات مصری است :



یکی از پرکاربرد ترین نماد های ماسون ها ، نماد چشم جهان بین (All seeing eye) است که همه ی شما عزیزان آن را دیده اید و می شناسید . شما می توانید این نماد را خیلی ساده پیدا کنید. پشت دلار آمریکا !!!!! این نماد ، نماد یکی از خدایان مصر باستان است .

 

[تصویر: btn66.gif]


ستاره ی شش گوش ، نماد عجیب و بحث بر انگیز ماسون ها :

شاید همه ی ما به این ستاره ، ستاره ی داوودی بگوییم . این علامت را بسیار ساده می توانید در سراسر جهان پیدا کنید . این نماد نمادی تکامل یافته است . یعنی ماسون ها نماد اصلی خود را پشت این نماد پنهان کرده اند . عکس زیر به خوبی این ماجرا را شرح می دهد.

 

[تصویر: star_mason_symbols.gif]



همان طور که در عکس می بینید این فریبی بیش نیست، این نماد در بسیاری از لژ های ماسونی دیده شده است . نکته ی جالب توجه اینکه این نماد برای شیطان پرستان نیز شناخته شده است و آنها از این نماد در مراسم شیطان پرستی خود استفاده می کنند . این ستاره در نزد آنها معرف عدد 666 و یا FFF (F ششمین حرف الفبای انگلیسی است ) می باشد زیرا این ستاره دارای شش ضلع ، زاویه است و از شش مثلث کوچک تشکیل شده .

بسیاری اعتقاد بر این دارند ماسون ها و شیطان پرستان ، همگی به دنبال به حکومت نشاندن Anti christ هستند .( که در زبان شیرین پارسی به آن دجال گویند )

همان طور که دیدید ماسون ها بسیاری از عقاید خود را از مصر باستان گرفته اند ، در حالی که هیچ وقت چنین چیزی را بیان نکرده اند . در فرهنگ مصر قدیم به این اعتقادات کابالیت می گفتند . حالا که تمامی این اسناد را مورد بررسی قرار دادیم ، متوجه می شویم که ماسون ها حتی به مصریان باستان نیز ادای احترام نمی کنند در حالی که تمام تشکیلات خود را از آنان دارند . البته بعید به نظر می رسد شخصی با آگاهی به استقبال ماسون برود .

در آخر می بینیم که ماسون ها عملا به هیچ چیز وابسته نیستند و اگر شما با کسی دشمن باشید که خود خدا پرست باشد یا به چیزی اعتقاد داشته باشد ، امید به عفو و یا گذشتن از شما در مواقع اسارت دارید ، ولی در مورد ماسون ها چه چیزی می توانیم بگوییم ؟

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 17 آذر 1391برچسب:, توسط amin